onsdag 5 december 2007

Mindre trött idag...

.. eller iaf än så länge. Idag har jag min lediga dag så jag passade på att ta en tur till frissan. Lite fattigare snabbt hem för att köra sambon till jobbet. Så nu är det bara jag och lille W hemma. Han sitter och fiskar med mitt presentsnöre just nu. O så "måjar" han. Det är en liten kreativ kille vi har.
På dagis säger de att så fort de tar fram målar grejer blir han som ett ljus. Vanligtvis är han ett energiknippe utan dess like.

På kortet nedan har jag använt:

Ljusgrå-blå cs till kortstomme
Sassafrassa mönster papper
En stjärna i silvrigt torrembossat stjärnpapper
Qk frimärke
textstämpel(stämplad snett över hela kortet) från Oktoberstamps (tror jag)
Frimärksvågor från Easer
Blingstjärnor hittade jag på Biltema förra året
Silvertråd, glitterlim, liquid pearls och sist men inte minst..
en underbar hÄngel från det sista klubbpaketet.

hÄngeln är färglagd med distresser(hår, ansikte och tag) och blyerts. Såg detta på stämpelsnack har jag för mig. Var så läckert så jag ville testa. Kan undra om det var Leamon som gjort det..? Tack för inspriationen iaf!
Nu ska vi laga kvällsmat och sen hoppas jag att det blir något gjort vid pysselhörnan.

Kram SasSa♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar vad Lille W har ärvt pysslandet ifrån...*kliar mig i huvudet och funderar**S*
Supersnyggt kort och tycker inte alls att det är för mycket!
//Kram Marie-Louise

JEN sa...

Hihi, de skulle bara VETA hur mycket pengar det ligger på det där skrivbordet.... *visslar*.. och i alla lådor, i hyllor och boxar...i..ja ÖVERALLT *host*
*** KANONFINT kort! - härligt vintrigt och alldeles lagom i "mängd" - tycker t o m jag som inte kortar så "scrappigt" som du ;-)