söndag 23 mars 2008

Gillar cybercrop....

Mera kort var det här! Inte nöjd med ett enda när jag såg de fina bidragen på scrappiz. Men, men kan ju hålla tummarna iaf.
Slog mig hur poppis det är med punciella. Såg det typ Överallt! Måste nog leta efter lite sånt.

Det gula kortet är inte så skrikande gult irl. Det är min scanner som är allergenisk(hm..eget ord för allergisk). Till den gula utmaningen men det kanske inte var så svårt att lista ut..;-)
Skulle bli till utmaningen 25% stämplat, men jag fattade nog lite fel så det blev utom tävlan, vågade inte tro att det skulle funka. Men jag får bara göra ett nytt kort istället;-). Lika glad är jag för det!
Till utmaningen utan stämplar. Börjar få en hel del kärlekskort här hemma, ev dags att börja använda en dem. Kanske får man extra bidrag till mässan nästa helg då..=)
Svart-vita utmaningen. Gillar de vita blommorna massor, så nu har jag köpt en egen die. Är en cuttlebug die-Poppies and honeycomb. "Hej" är 3-d glossat och antagligen var de för höga för scannern har gjort det lite beige runt. Kort/Lo skissen. Sött Whippersnapper motiv som jag fått låna av en vän.
När jag satt och funderade över ett bidrag till kort med band ville jag göra detta. Tycker dock att det blir för lite med bara ett band så jag ska göra ett nytt.
Det var allt för ikväll/natt. Nu måste jag sätta mig och skapa massa nytt.
God natten!
Kram SasSa

8 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh så lekre kort,Sassa!! :)
Jeg falt spesielt for Det hvite og svarte grattis kortet med bånd på.
Rett å slett lekkert!!

Fortsatt god påske til deg.

Klem/Maya

Anonym sa...

Hej!!!
Tycker du har gjort jätte fina kort.... kände ungfär som dig när jag la upp alla mina bidrag igår som jag hunnit med så här långt. Ska bli mera idag =)
Lycka till!!!

Erica sa...

Oj vad mycket fint du har skapat! Jättefina kort, allihopa! GLAD PÅSK till dig med!!

Anonym sa...

underbara gllar det svart vita extra mycket....

Unknown sa...

Heisann!
så masse lekkert du har laget i det siste!! Herlig farger og detaljer og virkelig flotte kreative oppsett på dine kort!!
utrolig morro å se kort i bloggen din igjen, og som alltid blir jeg veldig inspirert...

ps: hvis du scanner kortene med et annet større bilde bak, t.ex framsiden på et magasin, så får du en mer riktig fargegjengivelse på kortene dine, men det blir jo litt redigering, croping etter scanning da...

klem,
Jorunn

Anonym sa...

herre gud vad du spottar ur dej =)
sååå läckra allihop..
må så gott..
kram kram
Kajsa
ps webbutiken har öppnat =)ds

Lotta sa...

Så fina kort, gillar det gula......och det är verkligen GULT:)

Sanna F sa...

Åååååååååååååååå. Jag blir helt stum av alla fina kort o saker du gör!