söndag 30 september 2007

Whipper Snapper stämplar!!!!


Mina alster från scrapträffen igår. Behöver jag förklara varför jag fastnade för dessa stämplar??? Så helt underbara de är. Hittade ett märke i våras i USA som jag tyckte om. Pratade med Anna på Handstämplat och så fixade hon hem dem. Dessa kom i den andra omgången. Enda nackdelen är (om det nu finns någon) att de är monterade men va gör väl de när de är sååå fina. Mera Whipper Snapper till SasSa tack!!!

Så jag satt en hel dag igår från kl 11.00 till 19.00 och så fick jag två kort gjorda! Hur långsam är inte jag... Ja, eg gjorde jag dem helt färdiga idag då det fattades lite text på dem.
Nu hann jag spåna lite idéer till kommande lo´s också men det syns ju inte.

Imorgon ska jag göra något kul, till frissan ska jag gå. Brukar inte hända så mycket där (toppar bara) men det känns så bra när man kommer där ifrån. Håret är såå fint då. Så om jag inte får något stollaryck i natt och får för mig att göra något annorlunda så är jag nog toppad vid den här tiden imorgon.

Kram SasSa, som är helt salig över alla snälla/söta/gulliga kommentarer ni gör! Thanks a million!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Dom är ju bara så superfina, men jag tror nog jag sa det igår va....:)

Anonym sa...

jag blir så impad av alla underbara kort du gör.... De är ljuvliga! Snyggt med snöflingan den stora. Ska bli kul att se Lo du påbörjade tänket på....
*Stora kramen* Aase

Anonym sa...

Provar att kommentera igen. Hoppas att det funkar idag. Fast nu har du ju redan fått svar på din fråga om vad pappret heter. Jätte fina kort!

Karin sa...

Verkligen fina kort! Blir inspirerad att göra julkort.

Anonym sa...

Vilka godingar, kunde inte hålla mig ifrån dom heller. Bara hoppas att det kommer fler för jag var inte tillräckligt snabb i *stamp-o-holic-racet**ler
Kram och ha det bra/Marie-Louise

Laila sa...

Älskar dina kort! Du har gjort det så snyggt. Å inte är det nått fel på stämplarna heller... ;-)