måndag 24 september 2007

Whoohooo!!!

Vad har jag gjort i helgen....????
Jo flyttat pysselhörnan så jag har fått ett pysselrum!!!! Superglad är jag! Fortfarande lite stökigt och allt har inte fått sin plats men det är på gång. Sorterat bort en massa gamla förpackningar, emballage, bruksanvisningar som jag trott jag skulle behöva men inte då. Så nu åkte de ut eller iaf till annan tillfällig förvaring.
Egentligen var omflytten för att W skulle slippa spjälsängen men jag gråter inte att vi gjorde det samtidigt....
Nu är det ju inget drömrum men iaf ett rum. Hade ju gärna tagit vackra skåp och hyllor från div möbelvaruhus, lite snygga tapeter och snygg förvaring men jag fick spela med det jag hade. Skulle velat måla lite med men vi väntar nog med det. Bilder kommer när jag städat lite.
Så äntligen har jag fått ett krypin och sambon lite ro när han spelar och slipper höra mig klaga över att han låter sååå mycket(fighter, stön, figurer som dodar och "I can´t carry anymore"... Baldersgate tror jag det är). Traskar mig på nerverna när jag ska skapa.... Känslig jag är känner jag.
Det kommer mera....

Inga kommentarer: