söndag 16 september 2007

Mässan den 15 september


Mina fynd från Göteborg. Så mycket underbart det fanns att titta på. Önskar att jag köpt mer papper. Fast jag vet inte om jag hade haft pengar till dem heller...hm
Men jag är jättenöjd med de papper jag köpte. Fina va??
Sen hade jag en liten lista på sånt jag gärna hade med mig hem och jag tror jag hittade nästan allt. Vit stämpeldyna, watermark dyna, en rosa chalk, mesh, papperfrills i svart och vitt, thickers, två dies jag letat efter och en banderoll stämpel från Magnolia bla.
Tur att det inte är mässa så ofta. ;-)

Kramar från SasSa

8 kommentarer:

fraise sa...

Hey floower! Så mkt härligt jox du fyndat på mässan!! *avis* Vill också scrapshoppa en massa kul! Kram/Catnap-fraise... :-)

Petraso sa...

inte mässa ofta...dt är 2 till i höst...

underbara saker du köpt!
*avis*

Örnen sa...

Oj vad mycket godis du köpte :-)

Malin sa...

Ser ut som om du fick hem en massa fint:)
Vad kul att du kom fram å hälsade, å tack för din gulliga komentar, dugör mig glad, å dina kort e alltid så underbart välgjorda in i minsta detalj:)
Kram Karm

Anonym sa...

Härliga saker du fick tag i de är så fina alla thickers tycker jag. Jag köpte jätte mycket fina papper.
Ha det gott. Kram Aase

Flisa73 sa...

Hej igen!
Nu finns ditt fina "fotografjobb" i min blogg också.
/Anna

Anonym sa...

ojojoj!! Är din plånbok glad på dej?? Skulle inte tro det..men om jag vore du så skulle jag totalt ignorera dess klagomål!! *hihi* ;)
Härliga inköp!! Är inte ett skvatt avis är jag ;P
Bara för att jag inte kunde åka dit å shoppa så kräver jag nu en MASSA alster från dej med de nya grejerna!! ;)
Må gott!!
Kram Petra

Lotta sa...

Mycket fint du har köpt ser jag....kul. Visst var det helt underbart att gå där, synd att man inte hade ännu mer pengar bara. Orkade inte ringa dig i går kväll, var hemma rätt sent. Och ikväll har jag varit på föräldramöte, så inte hunnit i kväll heller. Slår nog en signal i morgon.......
Ha det, kram