tisdag 18 november 2008

Det tog ju inte lång tid...

Haha... var inte så svårt att gissa kanske...:)
Stort Grattis till
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ilus!!!
Hon gissade att jag använt den stora snöflingan från Qk. Den som ser ut som klockvisare.
O det var ju helt korrekt!
Så grattis Ilus!!!
Maila mig på zunfloower(at)hotmail.com så ska vi nog se till att du får lite godsaker i lådan.
Nu skulle jag haft ett kort att visa men det är inte riktigt färdigt så det får jag visa en annan dag.
Ha de bäst!
Kram SasSa

4 kommentarer:

Ilus sa...

Tack!!
Jag vet av erfarenhet att den ger massor av spill!! Dessutom är den grymt snygg - så den är flitigt använd!!

Blev så lycklig när jag såg vad det var! Brukar inte vara så snabb och ha sån koll!!
*lycklig*

Nina sa...

Tack, måste kika om den stämpeln finns kvar.. är ju så fin!
Snöstjärnorna jag använt är faktiskt en die från panduro.. billig och funkar utmärkt i cuttlebugen =)
Måste ju fråga vart du fått tag på torrchalks... verkar vara svårt att hitta =(
Kram Nina

Anonym sa...

Hm, förstod inte riktigt hur du hade gjort. Den var i alllafullafall superfin.

Nina sa...

Tack för tipset om torrchalks.. jag måste vara värdelös på att googla för jag hittade ingenting när jag sökte =(
Det är den där glimmriga jag är ute efter... ska beställa så fort jag kommer in på sidan... som krånglar just nu =)
Kram och ha en skön helg!
Nina