onsdag 27 juni 2007

Underliga/egendomliga jag...

Får väl försöka svara på utmaningen.
1. Är perfektionist.... nästan jämt. Vet hur jag vill och inte vill ha saker och ting. Självkritisk till max när jag lägger den sidan till.

2. Dricker inte kaffe eller te. Har provat hur många gånger som helst men tycker inte om det.

3. Ogillar när jag shoppar att ta produkten längst fram. Vet inte varför bara är så. Sen är jag också ganska noga med att den ska vara 100%, alltså inga fläckar, emballage sönder eller liknande.

4. Är extremt rädd om saker, egna och andras och skulle något mot förmodan gå sönder så är jag arg på mig själv länge länge.

5. Blir glad/lycklig av att hjälpa folk.

6. Ogillar småkryp, ja stora med för den delen.

Detta var jättesvårt. Vet inte om det är så underliga/egendomliga egentligen men det var vad jag kom på. Så är det nu någon som inte blivit utmanad???

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad kul att se att du tog dig an min utmaning....kul att läsa...