söndag 10 juni 2007

Utmaningar

Fick en utmaning eller rättare sagt blev så inspirerad av att göra på en liten uppmaning på skoj. Det var Camasunary på FL som la en utmaning att utmana henne annars skulle hon tvinga alla i träsktråden att scrappa i bara orange. Tyckte att det kunde vara kul att testa men hade inga foton... som vanligt... Så det blev ett kort istället. Ett alster i bara orange...Sen var jag ju sugen att utmana henne och det gkorde jag med att bara scrappa i svart och vitt samt ha med ljusrosa hjärtan. Blev sugen med så jag gjorde ett kort pga avsaknade av foton.
Har sett flera andra som färglagt i bara en färg och tycker det blir så läckert. Nu har jag testat både orange och svart. Två kort jag blev riktigt nöjd med.... På begäran.... stämpel på det svart-vita kortet är "tilda vid havet", släpptes till Norge mässan tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

super fina kort!!! sepc läckert i grått! Vad är det för magnolia stämpel...