söndag 28 oktober 2007

Tack, va ni är söta!!!

Jag lever ;-) men det har varit en mycket tuff vecka, därav inga uppdateringar här i bloggen. Men jag ska strax fota ett par alster och jag hoppas jag hinner lägga ut dem idag. Två är från den underbara träffen i Fristad förra helgen som vännen Aase annordnade. Tack vännen för en underbar dag. Flåt att jag var lite sen, men det tog vi ju ikapp sen.;-)

Sen har jag gjort julkort som jag ska ha till kursen på torsdag. Ska hålla i en julkortskurs (hur gör man då...??? lite nervös). Har gjort ett par relativt lätta som inte ska ta för lång tid eftersom tid är en bristvara. Speciellt på kursen. Tiden bara flyger iväg, kan det ha med att det är så trevliga människor man träffar..??
Hm nu ska jag gå och fota, förhoppningsvis syns vi snart igen.
Stora kramen så länge och tack än en gång ni som saknar mig, ni anar inte hur det värmer när det mesta känns lite tufft.
♥ SasSa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej skönt att höra av dej.... Visst är det kul att träffas!!!
Kram Aase