söndag 7 oktober 2007

Helgens lön eller nått....


Jag har scrappat igen... Hm mer layouter än kort här nu. Ska bli fler kort framöver, lovar. Har bara två platser kvar i mitt album så det blir att hålla igen. Men vet att jag ska eller vill göra ett bidrag till Stellas misstagstävling om jag nu hinner.

"En Mysig kille" började jag spåna idéer till på scrapträffen förra veckan. Men jag saknade grejer så därför blev det inget då. Gillar den färgen så. Kommer att bli mer i den. Den lilla ugglan har jag ritat själv med lite inspiration från W´s pyjamas.

"hey mama" skulle jag varit med i scrapträskets utmaning med men jag var ju på Lingon och blåbärs party idag så jag hann ju inte skicka in den fast den var färdig igår. Utmaningen gick ut på att bara använda mönstrat papper, ha minst två band, något runt och något stämplat. Inga stjärnor, blommor eller cs. Svårt men det gick.
Nu är det snart ny vecka igen. Varför ska helgerna gå så förb....t fort??? Hinner ju ingenting. Eller iaf inte allt man vill.
Ha en trevlig vecka! God natt.
Kram SasSa

1 kommentar:

Petraso sa...

Gu va snyggt! du den ugglan var grym!!!!