söndag 12 juli 2009

För Handstämplat...

Kort jag gjort på spillbitar eftersom jag fick spillbitspåsar i mitt dt paket. Finns för en billig peng hos Handstämplat o då finns det antingen med mönstrade papper eller om man hellre vill ha enfärgade papper. Mycket av papperna jag fick passade bra ihop. Spillbits påsarna finns nog inte i webshoppen men maila Kajsa så fixar hon.
Utöver spillbitspåsarna fick jag blåa rosor och stämplar från Inkido i mitt dt packet också... Fantasi texten och en gratulations cirkel. Här är några teasers på mitt dt uppdrag som finns i Handstämplats blogg.


Här bakom har jag använt Tingturas fjärilsswirl som också finns hos Handstämplat.
Blommorna har jag gjort genom att stämpla gratulations stämpeln på baksidan, klippa ut och sen klippa jack i cirkeln. På med knapp men floss i och så har man en fin dekoration. Inte revolutionerande men är lätta att göra.
I Handstämplats blogg kan man läsa mer om mina alster och också se vad de andra i teamet har skapat. OBS!!! Hoppas ni inte missar den läckra blogcandyn som Handstämplat har nu fram till 25 juli!!
Kika bara på detta godiset...
Förövrig sitter jag och finslipar på en sak som jag hoppas jag kan visa snart. Måste få tag i en grej först.
Ha en fin dag!
Kram SasSa

4 kommentarer:

Ciza Patricia sa...

Tackar så hemskt mycket för gratulationen. :)
Och superkul att du gillade mitt kort. Du som gör så otroligt vackra kort. Jag avgudar hur du färglägger, bland allt annat du kan.

Ha en jättebra måndag.

May-Bente sa...

Nydelige kort, skjønne tekster!!!
Du er super på farger og detaljer. Elsker kortene dine!!!


Klem:))

Cicci sa...

Wow, nu har du skapat igen. Så sött kort med läckra blommor och andra dekorationer.
Kramiz

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kikat runt och samlat inspiration hos dig! Du är verkligen makalös tjejen! Kramar!