söndag 6 april 2008

Lite som julafton...

..Att gå på mässa. I år stod jag inte först i kön. Fast det kanske jag skulle gjort för hjääälp så mycket folk!! Fick stå i kö i nästan en timme, åh sen när man kom in så var det så trångt på vissa ställen att man knappt kunde vända sig om. Än heller kolla på alla grejer som man velat. Men såå skoj det var iaf!!
Träffade lite vänner och hälsade på lite nya ansikten. Kul att träffas! Men det var ingen som kom fram och hälsade på mig(trots skylt), men jag hoppas det kommer nästa gång istället. Saknade en massa skyltar, för jag såg bara 2 st. Om man bortser från mässpersonal.
Blev iaf av med de pengar jag hade med+ lite till, undra hur det gick till...
Här är mina inköp: Lite stämplar måste man ju ha eller hur!! Hittade Opalite refill också. Så för er som letar efter det finns det säkert hos Pysselmyran. Golden mist är det lite mer glitter i och Frost(nånting) mer skimmer.
Papper i rosa och röda nyanser. Gillar rosa och så fick jag tag i mina favvo papper-Scenic Route. Gillar inte de senaste kollektionerna så mycket som de äldre dock, så det blev inte så många av de nya.
Blått....
Beige-brun-orange

Blommor från det nya märket Peetalo-fiina, clear tape, bling stenar, embossfoldrar, tags, Quick stick, B-plattor till Buggen, Remarks-JFK mm..

Satt och klappade på mina nyinköp en liten stund sen sorterade jag in dem i hörnan och sen kommer jag knappt ihåg vad jag köpte. Varför är det nästan alltid så?? Sakerna försvinner på nått sätt. Nu fick jag en liten uppdatering av att kolla på bilderna iaf.
Vilket inköp är ni mest nöjda med?? Hm skulle nog inte ställt den frågan för jag vet inte om jag kan svara på den själv. Fast jo, Scenic Route papperna=)!

I´ll be back...;-)
Kram SasSa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yo!! Jag har inte kvar Rak-trådens adresser. Så maila/inboxa du din adress så ska jag fixelifixa en liten Rak till stumpan!!!! :-D hasta la vista !!!!!

Marie sa...

Tjo vad du shoppat loss! Det verkar vara kul att gå på scrap-mässa. Man får kanske testa det nån gång... ;-)
Det där med cement är inte så svårt, tycker jag iallafall. Jag har fortfarande inte kommit igång att gjuta ännu men snart, snart...
Ha det gott!

Anonym sa...

Maj good va du shoppat!!!!!
Tok älskad dom lace cs med wedding Vill ha!!!! och ser du köpt halvpärlor på Pm dom vill JAG HA!!!!
Massa snyggt du pysslat Prima ramarna är ju helt fantastiska!!!!!
Så mycket man vill ha!

Ha det bra Hjärtat!

Din petraso

Sanna F sa...

Ååååååååååå vilken härlig shopping! Och kortet nedanför är urgulligt!!!