onsdag 13 februari 2008

Här var det klippt...

Idag har vi varit hos frissan. Både jag och W har blivit fina i håret. Han var så duktig. Lite hal och lite myror i "umpan"(som W säger)men ändå duktig. Trodde aldrig det skulle gå så bra. När hon klippt färdigt fick han en svart stjärna sprayad i håret, han var så fin tills mössan åkte på.... Tyvärr glömde vi kameran och när vi kom hem hade stjärnan förstörts, annars hade det varit ett roligt foto att scrappa. Fast det får nog bli ett foto/lo om den nya frisyren ändå...

Sen till mina lo´s. Fick fotat dem idag när det var någelunda ljust ute. En gjord efter vecka 6 skiss på Veckans Skiss. Naturligtvis färdig för sent, men vet inte om jag trodde något annat..
Sen en om mina underbara killar. Lite bus och tjuvnyp(ajaj W) men också så goa.
I eftermiddags var vi och hälsade på en gammal arbetskompis och hennes son. Skoj tyckte både jag och W. Tack för fikat och titten. Blev mega inspirerad till att renovera. Men i vår takt skulle det inte funka.
Nu blir det sängen. Tidigaste kvällen på evigheter tror jag.
God natten!
Kram SasSa

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du klippt bort alla lockarna?
Ska bli spännande att se. Fina LO
du lyckas bra med em precis som korten.Snart är det lördag....
Kram kram AA

Anonym sa...

Två helt underbara layouter!!
Kram

Helena sa...

Underbara Los du gjort.
Önskar dig en mysig alla hjärtans kväll!
Kram

Lotta sa...

Så fina LOer......Myskillar känner jag ju igen lite:)Så du har klippt dig.....blir kul att se det på lördag:)
Hoppas du haft en bra Alla Hjärtans Dag idag.
Kram Lotta

Camilla sa...

Hejsan vännen...
så fina LOer du har gjort...Du är lika bra på det som på kort..
tack för gullig och värmande kommentar..
Hoppas du har en bra ALLA HJÄRTANS DAG kväll...
Kramar Camilla

Sanna F sa...

Jätte jätte fina layouter! Du e så bra!
KRAM