onsdag 7 november 2007

Tagen x 2

Bivit tagen av Maria, tack söta du!
Ska skriva något på varje bokstav i mitt mellannamn. Heter Birgitta, så here goes...
  • Blir glad av att glädja andra.
  • Ivrig att skapa men tiden räcker inte alltid till.

  • Rädd för att inte räcka till

  • Gillar att shoppa, göra kort, scrappa, inreda m.m

  • Irriterade nyfiken ganska ofta

  • Tokig (lite Tokig måste man ju vara...)

  • Tänker för mycket

  • Ansvarsfull
Nu ska jag skicka vidare till en , två , tre... 8 bloggare. Det var lite svårare det.


Finns så många...:-)
Här kommer iaf några..

Malin

Petraso

Lotta

HelenaK

KarinB

Gunilla/Nilla

JennyH

Bark

Vill gärna veta lite mer om er. ;-)

Sen har jag även fått denna av Aase och Kajsa. Tack tjejer va gooa ni är!
Men att säga vilka som gör mig glad (typ...ALLA) hinner jag inte för då får jag sitta hela natten och lite till. Så tack allesammans - you all make me smile!!!!
Kram SasSa

Inga kommentarer: