måndag 15 september 2008

Mässan i Götteborrrg....

Var underbar!!! Mötte mycket trevliga människor och glada shoppare. Jag kom hem mycket fattig men också mycket glad över mina nya grejer. Här hade man ju sparat ett litet tag, för mässan slår det mesta.
Men en sak är då återkommande. Varje gång jag går där på mässan, ja eller det händer också vid andra stora shopping tillfällen. Så iaf tycker man att man shoppat mega mycket åh då menar jag MEGA mycket men när man kommer hem och packar upp "allt", så tänker jag vart det inte mer??? Nu vet jag ju att jag köpte en hel del(hehe) så det är inte de utan ja på nått sätt tror jag att det skulle vara mer. Det här är vad mina påsar innehöll...
Vinkar till alla jag träffade på mässan och pratade med. Trevligt att träffas och tack för pratstunderna:).

Ska strax lägga ut ett kort med....;)
Kram SasSa, fattig som en kyrkråtta:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

"Sikle-sikle!.." Hehe! Så masse fint!:)

Anonym sa...

Avis, lyckades inte ta mig till mässan. Inväntar nu mässan i Karlstad. Kram