onsdag 3 september 2008

Jaha ja...

... Jo det var ju så att jag eg skulle uppdaterat bloggen igår efter att jag fotat de kort jag gjort de senaste dagarna. Men jag somnade ju i soffan innan jag ens lyft kameran. Helt yrvaken kl. 3 inatt gick jag och stängde av datorn. Sen masade jag i säng. Tänkte inte sätta mig och kämpa då. Nu idag tänkte jag börja fota korten och då somnade ju den. Jaha säger man då. Tydligen inte meningen att jag ska uppdatera. Men lugna det kommer, IDAG innan kl. 22, det vågar jag lova. Batteriet behöver bara lite juice så den funkar igen.

De senaste veckorna har varit allt annat än lugna. Sonen har fyllt tre, kalas, renoveringar, storstädning efter renovering, flytt av son, fullt på jobbet och så varför inte mer jobb(!) (?) mm.mm. Så har jag varken hunnit pyssla eller sitta vid datorn så mycket som jag önskat. Därför jag inte varit så aktiv här.
Har jättedåligt samvete för att jag den senaste tiden(ops det är visst någon månad) inte hunnit tacka eller skickat vidare alla söta awards jag fått. ♥Kärlek till er alla♥, TACK och ett varmt förlåt.
Skulle vilja skriva ner minst 200 bloggar som jag skulle vilja skicka vidare till som jag inspireras av, jag gillar och är goa vänner, alla lika värdiga av de underbara awardsen jag fått. Men vet också att tiden inte räcker till. FLÅT igen! Ska åtminstone försöka visa alla olika och vilka jag fått ifrån men det får jag göra i helgen eller nästa vecka.

Nu har min söte sambo gjort mat och stått och ropat i en kvart. Bäst att äta:).

Tusen miljoner tack också för alla otroligt varma ord! U all light up my life!♥
Kram SasSa

Inga kommentarer: