söndag 24 februari 2008

Helgen snart slut igen....

Varför går helgerna såå fort? Tycker knappt att det var fredagkväll innan det är söndag eftermiddag igen. Pap´s har varit och hälsat på. Han hinner inte komma i veckan på min födelsedag så han brukar komma helgen innan. Fick ett litet bidrag till antingen scrapsaker eller något annat. Funderat på om det är något jag starkt vill ha men har än inte kommit på något. Eller jo massor men de är fööör dyra. Typ systemkamera, Gazelle(ny digidiecutter från Bosskut), alfabeten till CB:n, ny bil;-)oh en massa annat.
Börjar få lite smått panik för att man blir äldre men det hör kanske till. Bara "lite" åldersnoja light. Men att vi alla blir ett år äldre varje år är väl ändå en av de få rättvisheterna här i världen... Sen är man inte äldre än en gör sig, eller?? En tjej på jobbet sa att man blir vuxen när man fyller 30. Är man inte det innan??
Återkommer med lite alster senare.
Må väl;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

halloj gumman..
då jag inte har lurat ut ännu NÄR du fyller år så sjunger jag nu så jag har inte missat den.. eller har jag det??? =) *sjunger ja må hon leva* *hm.. gubben tittar så konstigt.. hihi*
hoppas du har haft en go helg.. och att den kommande helgen blir kanon också då vet jag att det är kalas.. kommer dock att sakna dej på lördag men har FULL förståelse att du vill bli firad.. =) grunnar på uppdrag här.. men väntar den stooooora beställningen denna veckan.. sen så.. då är man igång.. härligt..
hoppsan. .mega kommentar.. men vad gör det haha..
kram kram Kajsa