måndag 16 juli 2007

Jobb i onödan....

Så här såg det ut förra helgen när jag kämpade med mitt bidrag till scrappiz vår-sommar tävling. Har inte haft någon inspiration eller tid att göra något men så fick jag iaf lite idéer på söndagen. Blev klar och hann fota men såg då att kl redan var 23,56. Hade aldrig hunnit förminska bilderna, beskriva, maila frågor och ladda upp bilderna innan 23,59 så jag la ner. Hoppade av tävlingen. Va skönt det känns. Tråkigt, men det är jobbigt när man inte får inspirationen förrän ett par timmar innan det ska vara färdigt. Ville ju så gärna vinna en större maskin men det var tuff konkurrens så jag hade inte vunnit iaf.



Nå väl, vad är en bal på slottet....

Här kommer mitt bidrag fast det inte blev någon tävling för min del.



En låda till mina distresser. Har haft dem i den lådan sen jag köpte mina första distresser men den har bara varit vit. Nu vart det dags för lite kläder på den.

Man skulle ha med lite olika tekniker på och ett handstämplat/egen dekorerat mönsterpapper. Mitt egna sitter på locket. Stämplat med en textstämpel från Fancy Pants Bella rush.

Även använt:


  • foamstamps med akrylfärg- stora D på locket

  • krackeleringslack under det stora D:et

  • embossat fjärilen

  • stämplat med vattenfast dyna

  • stämplat med watermark dyna

  • torrchalkat watermark stämpeln- lilla D på sidan om vilka färger jag har

  • färglagt med distresser- sittande Tilda

  • färglagt med brushables pennor- rosen

  • chalkat kanter

  • använt motivstämpel

  • använt clearstamps

  • använt magnetstämplar

  • använt egengjord stämpel- Fyrkanten jag använt bakom Tilda

Får gärna skriva vad ni tycker om den. Om det saknas något eller det är för mycket. En sida är fortfarande tom och jag vet inte vad jag ska ha på den. Så snälla hjälp!!


Kram på er!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow - vilken snygg ask!

Petraso sa...

denna hade fått röster av mig!!!!

Anonym sa...

Den var riktigt snygg, dina distresser måste verkligen trivas nu!
Kram Marie-Louise

Ann Parknert sa...

Den e jätteläcker! Mina distresser står o fryser i avund! :-D

(Favvis)Maria sa...

Jättesnygg ask!! Verkligen!