torsdag 26 juli 2007

Galen dag...

Ja jag vågade mig på äventyret att åka till Borås idag för att gå på "rökskadeREA". Något jag inte trodde skulle bli riktigt så svårt eftersom den började igår. Men oj så fel jag hade.
Vi kom in kl 10 och då var kön så lång att den gick trekvarts varv runt Storknallen. Många människor kan jag lova. Vi sket i att gå in där kan jag säga. Vi gick till Knallerian istället. Där hittade jag ett par skor som jag köpte. Ska vara tärna i augusti och behövde ett par passande skor till klänningen. Hoppas bara att jag kan ha dem. Ska försöka gå in dem så jag inte får alla skoskav den dagen.
Träffade en tjej på Max i toakön.... Var kö till allt idag.... hon hade stått i den låååånga kön i tre timmar sen gav hon upp. Köandet slutade ju inte innanför dörrarna utan där fick man stå i kö för att komma in i butikerna med. Kaos eller packade sillar, kalla det va du vill.... FULLT va det.
Nog om den galna dagen i Borås.
Gjorde ett kort nu i eftermiddags kommer in alldeles strax.

Inga kommentarer: