söndag 6 juli 2008

Gulliga cybervänner....

Av Maya, Pillan, Muffin och Lillemor har jag fått denna underbara award....

TUSENTACK tjejer!!! ni rockar mina sockar
Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
The rules for this award:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

And here is my list over brilliante web-blogs:
Oj så svårt men jag vill börja med att ge tillbaka den till de underbara tjejer som gett mig den. Ni sprider glädje och inspiration runt er!!!
1.
Maya
2. Pillan
3. Muffin
4. Lillemor

Sen finns det så oerhört många mer som jag skulle vilja nominera men om jag nu ska begränsa mig till tre så....
5. Dr.Nina
6. Bibbi
7. Jorunn

Ni har allihop en underbar stil och inspirerar mig massor.
Tack!
Kram SasSa

1 kommentar:

bibbi sa...

Hei Sassa :)
Tusen hjertelig takk for awarden - det er en stor ære!

Håper du har en fin dag :)

klem fra Johanna