söndag 29 juni 2008

Myche på kalendern...

I torsdags fick jag Scrapbooking mm tidningen. Hade skickat in ett kort till kortskissen men kom inte med så nu kan jag visa det. Härligt motiv från Whippersnapper köpt hos Handstämplat.För övrigt var jag på scrapträff på Orust igår och det var såå nice. Tack Marie för underbart resesällskap! Träffade massor av mysiga tjejer. Kul att träffa er! Om ni nu kikar in i min blogg..;-) Passar på att säga Tack till de goa tjejer som annordnat träffen, den blev så lyckad. Urbra lokal, god mat, trevligt sällsakp mm. mm.
Gjorde två kort på hela dagen. Ja de tar tid att göra... Vet inte om jag någonsin gjort ett kort under en eller ens två timmar. Men sen kan jag ju inte sitta still heller.. Det är alla nya grejer som lockar, kolla vad andra hittar på, matpausar osv. Kändes som vi åt hela tiden men man var ju hungrig hela tiden också. Hur det nu kom sig??? Måste använt en fasligt massa energi :-).
Ska fixa till fotona på korten jag gjorde. Så de kommer i veckan.
Ha en toppenvecka!
Kram SasSa

4 kommentarer:

Camilla sa...

Så härligt du har haft det, god mat och mycket pyssel. god mat och och trevligt sälskap ja då går tiden fort.
Hoppas att allt är bra annars:)
Kortet var såå roligt och sommrigt.
Konstigt att du inte vann...(för mig är du nr1)
Stor kram till dig SasSa...
Camilla

Anonym sa...

Jag tittar in här! :D
Jätteskoj att få träffas på riktigt! Hoppas det blir fler gånger!
Kram Kicki

Anonym sa...

TACK själv för det eminenta sällskapet!!! Själv sitter jag idag på jobbet... Näää, jag har semester men vi har en liten pyssleträff. Man blir ju liksom beroende efter en så trevlig dag. Hoppas vi ses snart igen!
KRAM!!
/Marie

Anonym sa...

KUL att du kom till vår träff SasSa!!!

Jag hittade hit till din blogg idag och återkommer säkert - älskar dina kort!!!

TUSEN TACK för det underbara kort jag fick från dej och Marie :-)

Många Kramar, Kada