onsdag 19 mars 2008

I´m back!!

Frisk och någelunda pigg. Tack för alla goa och vänliga hälsningar jag fått!!! De lyst upp i inte så roliga sjukdommen. Deckad var ju bara förnamnet...
Alldeles för lite ork och mycket att göra så det har inte blivit någe pyssel. I påsk däremot ska här pysslas! Då är det ju dessutom cybercrop på scrappiz. Hoppas det blir många roliga utmaningar.

Imorgon ska jag hålla kurs i distressmålning på Handstämplat igen. Känner mig lite nervig men det ska nog gå bra. Är ju ett tag sen jag höll kurs sist.
Ha de gött och ta hand om er!
Kram SasSa

7 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan Vännen!
åhh...vad skönt att du är frisk och känner dig ganska ok..
Du behöver inte känna dig nervös för kursen i morgon.
kommer att gå bra.
Ska tänka på dig..ler..
Hoppas bara att det inte blir snökaos när du ska köra hem..
Kram Camilla

Unknown sa...

Så kjekt å se at du er frisk igjen! gleder meg til det kommer flere av dine vakre kuntverk i bloggen din!

Ha en flott påske!

klem,
Jorunn

Anonym sa...

Glad Påsk. Hoppas kursen gick bra. Kram kram Aase

Anonym sa...

Jättebra & trevlig kurs med många goda tips! :)

fraise sa...

Kikar in för att önska dig en GLAD PÅSK!!! :-) Skönt att du mår bättre nu.../Kram

Lotta sa...

Skönt att höra att du är bättre nu. Hoppas du får en bra påsk......snart syns vi på jobbet (får väl säga tyärr....hoppas du fattar hur jag menar:) ).

Anonym sa...

Tycker vi hade mycke trevligt och nu kan jag ju inte vara utan opalite heller ! Du förklarade så bra med skuggona så nu har jag ännu mer att tänka på när jag ska färlägga motiven.
Glad Påsk Maria