tisdag 6 november 2007

Sjuklingen rapporeterar....


... japp sitter hemma är förkyld, ont i hela kroppen och elefantdisco i huvudet. Ingen ork att göra kort men har scannat dem jag gjorde i helgen. Här är två till av dem. Julgranen är inspirerad av Marie71. Vet bara inte om jag gjorde rätt. Tack för idén vännen!;-)
Det första kortet är med en Magnolia stämpel jag köpte förra året(eller var det i januari??) men aldrig hann använda. Tycker den är såååå söt.
Nu ska jag gå sova lite till. Kanske kommer det mer lite senare.
Må väl.
Kram SasSa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska du bara titta på Kärleksfilmer på DVD/VIDEO....
Dricka varm mjölk med honung
Ta det lugnt och sen hoppas jag du blir frisk fort. Tusen varma krya-på-dej kramar AA

Anonym sa...

Nej, din stackare! Se nu till att krya på dig.Vet inte vart mina "kommentarer" tagit vägen i de förra inläggen. Men skrev att det var alldeles ljuvliga kort, du är otrolig på att färglägga och hoppas att du kommer ha mer kurser för då kommer jag och syster att anmäla oss. Väldigt snygga snöflingor, undrar vad det är för fint?
Ha det nu riktigt bra och krya på dig!/Marie-Louise