söndag 10 juni 2007

Invigning i Handstämplats butik...

Var på invigningen igår. Satt där med en annan tjej och pysslade. Jag färglade med distresser och gjorde kort och hon scrappade alter. Butiken har blivit från en garagelager/butik till ett ljust och luftig paradise som var fullt med ögongodis och läckerheter.
Nu finns det tom. plats för kurser. Ska hålla kurser i distressmålning.... och korttillverkning. Vet inte om jag är någe expert på distresser men jag ska försöka lära ut allt jag kan.

Hade med mig kameran men glömde helt av att ta upp den och fota. Typiskt mig...!

Köpte ju lite iaf. Det går ju inte att sitta en hel dag i en butik och inte köpa något. Sen var jag på city och hittade lite med så detta är det jag hade med mig hem igår.
Fick med mig en del läckerheter med mig hem alltså.... Kolla bara pappret med älvor från DCWV. Sååå läckert.


Nu är det snart dags för kudden. Bara en runda bloggar först. Så godnatten!!!



Kram SasSa

Inga kommentarer: