onsdag 30 maj 2007

Lite mycket nu...

Hinner inte sitta och pyssla. Verkligen önskar att det fanns fler timmar på dygnet, men det finns det ju inte.
Önskar att jag hade tid varje dag men mycket på jobbet. Jobbade över i måndags och idag. Igår var jag så trött att jag bara surfade. Fattar inte riktigt hur jag ska få timmar och dar att räcka till. Så mycket som behöver göras. Trädgården håller på att förfalla igen, bilen tvättas, köpa trädgårdsmöbler, Storstädning inne, sy gardiner, göra färdigt sonens rum... ja som sagt en hel del. Jo jag måste fixa klänning också. Ska ju på bröllop. Oups glömt att jag ska kolla butiker. Sen vill jag ju inget heller än att pyssla. Göra ett kort, en lo eller ett rak till mina nya vänner i scrapträsket. Nu ska jag gå nana kudden.
Vi ses, tack för ditt besök!
Kram SasSa

Inga kommentarer: